"Framtidens arena"
« Föregående · 220944 Till forumet
Sv: "Framtidens arena"
Sebbe: Häftigt att åka på en tackling på läktaren , verkar vara stora saker på gång uppe i Karlstad
Sv: "Framtidens arena"
Micke80: ja, en kommun lägger nog inte ut 910 000 kr på småsaker inte. Lär bli en storsatsning det här.
NHL-lag lär nog väcka intresse för honom men han tycker själv att han får för lite speltid där borta.
NHL-lag lär nog väcka intresse för honom men han tycker själv att han får för lite speltid där borta.
Sv: "Framtidens arena"
Sebbe: Jo det är lugnast att vänta och se , men det är kul att spekulera och hoppas oxå
Sv: "Framtidens arena"
Micke80: javisst e det det, halva nöjet ligger ju där =)
« Föregående · 220944
Läs länktips!