Bengt-Åke
494911 · Nästa » Till forumet
Sv: Bengt-Åke
Svanru:
Nja vet inte om jag håller med dig riktigt Bengt-Åke ska ju int elda Sverige i Sweden hockey gams så varför skulle hani nte kunna fortsätta???
Måste kännas förhjävligt att lämna ett lag som man jobbat med så pass länge nu när slutspelt närmar sig själv hoppas jag att han stannar kvar i båset till sesången är över
Nja vet inte om jag håller med dig riktigt Bengt-Åke ska ju int elda Sverige i Sweden hockey gams så varför skulle hani nte kunna fortsätta???
Måste kännas förhjävligt att lämna ett lag som man jobbat med så pass länge nu när slutspelt närmar sig själv hoppas jag att han stannar kvar i båset till sesången är över
Bengt-Åke
Jag hoppas att Glennert och gänget lyfter ut B-Å från tränarsysslan idag. Uppgiften att samtidigt vara coach för Tre kronor och FBK är inte till fördel för FBK.
Jag önskar B-Å lycka till med den nya uppgiften (det kan inte gå sämre än vad det gjorde för Hardy) och att den nya förväntade ledartrojkan i god FBK anda leder laget till nya framgångar.
Jag önskar B-Å lycka till med den nya uppgiften (det kan inte gå sämre än vad det gjorde för Hardy) och att den nya förväntade ledartrojkan i god FBK anda leder laget till nya framgångar.
NU nu nu gick de :D