Sv: Bengt-Åke
Jag har ofta varit kritisk till B-Å tama coachning när det gäller eller när det har varit tunga perioder. Jag tror om vi skall ha en chans i slutspelet behövs lite go i båset och jag hoppas att den nyagamla trojkan har det.