Det tionde guldet
« Föregående · 2256666 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
Straffar hm kanske kanske här går det åtminstone inte att spela den döende dandyn.
Sv: Det tionde guldet
Man hade chansen att gör 4-1 i tom men schabblade bort det men får vara oerhört nöjda med extra pinnen
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Charliejfz: tack detsamma Grattis till pinnen den bjöd vi på istället för att fixa en praktsensation
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Hur i h...te får inte fbk spelaren en 5 minutare för knätackling. Det är fbk vf och dif som har favör alltid från zebrorna. Blir avstängd imorgon istället. Vilka fega domare.
Fbk målet var också klart regelvidrig.
Fbk målet var också klart regelvidrig.
Sv: Det tionde guldet
Kommer aldrig mer att gå fbk matcher. Bäst att stanna kvar på Kvarnberget och titta på Brynäs istället på cmore.
Sv: Det tionde guldet
Treklövern1912: Men kära nån vi spelar inte mot Brunsås ikväll. Ta en kopp te och gå och lägg dig.
+ 5
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Här på Kvarnberget är det inte många som håller på ryggsäckshockeylaget. Nyktra till du innan du skriver på HS igen.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Treklövern1912: Titta på någon Brunsås video t ex från förra året och gläds med det .
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Nu har det fastnat brunsås tillsammans med ett antal promille i hjärnan på dig och kanske i brunsås kallingarna också. 🤣
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: 3-2 och en enkel välförtjänt seger
Luleå fick två slumpmässiga mål i powerplay medans vi gjorde tre snygga i spel med lika många på isen
Härlig match med småfult spel från båda håll, precis som det ska vara
Andra raka segern mot två tippade topplag , ser fortsatt fint ut
Luleå fick två slumpmässiga mål i powerplay medans vi gjorde tre snygga i spel med lika många på isen
Härlig match med småfult spel från båda håll, precis som det ska vara
Andra raka segern mot två tippade topplag , ser fortsatt fint ut
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Grattis Färjestad! Välförtjänt seger. Luleå fansen skyller på dommarna men det som vanligt när de förlorar!
Länkar:
http://Saik-Smland
http://Saik-Smland
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: lite bättre än mitt tips 9 av tolv möjliga där jag hoppades på en pinne. Men som vanligt skall vi tappa poäng genom att släppa in mål slutet. Snygga mål och straffar och nu har vi lika många poäng till sexan som till elvan. Konstaterar att liket lever
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: som vanligt 2-0 som blir 2-3 snabbt vi är tillbaka i gamla rutiner att alltid tappa ledningar om vi nu inte har 0-4 efter första. Efter löjrommen och den extra champagnen de senaste matcherna är vi tillbaka i racet mot nedflyttning. Får se om det händer något när halva matchen är spelad men jag tvivlar.
Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Nu har jag inte sett fbk så mycket denna säsong men Virtanen känns inte som han är vad man förväntade sig tycker delarose och rydahl är bäst i fbk idag
Nu har jag inte sett fbk så mycket denna säsong men Virtanen känns inte som han är vad man förväntade sig tycker delarose och rydahl är bäst i fbk idag
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: ja du såg dock ingen som var bäst men flera som var sämst som vanligt
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Du ser rätt , Virtanen har dragits med skada ett par månader nu. Hämmar honom rejält
Var en underhållande match med två rätt underpresterande lag idag, nya tag på torsdag
Var en underhållande match med två rätt underpresterande lag idag, nya tag på torsdag
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Såg inte sista perioden pga innebandyträning men var målet korrekt bortdömt? Har faktiskt inte sett situationen än så kan inte uttala mig
Såg inte sista perioden pga innebandyträning men var målet korrekt bortdömt? Har faktiskt inte sett situationen än så kan inte uttala mig
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Den var väldigt solklar. FBK spelare åker hoppar framför in kaskisuo för att skymma men får tydlig kontakt med kaskisuos huvud under skott momentet.
Dom var överens i cmore när man sett reprisen att det skulle dömas bort.
Dom var överens i cmore när man sett reprisen att det skulle dömas bort.
Sv: Det tionde guldet
Ytterligare en loj och ineffektiv match med uselt spel på alla positioner, Vi befäster vår i särklass sista plats i uselt boxplay. Någon kan säkert glädja sig åt andra lags förluster, som det vore en tröst för vårt usla spel.
Nu gläds vi åt att vi befäster oss att vara ett bottenlag och har hela sex poäng till kvalplats. Nästa match mot IOK. Poäng där vore en praktsensation men ni behöver inte vara oroliga i Oskarshamn lättare stekt sparv har aldrig flugit in i era munnar.
Nu gläds vi åt att vi befäster oss att vara ett bottenlag och har hela sex poäng till kvalplats. Nästa match mot IOK. Poäng där vore en praktsensation men ni behöver inte vara oroliga i Oskarshamn lättare stekt sparv har aldrig flugit in i era munnar.
Sv: Det tionde guldet
Idag levererade stjärnorna för första gången på mycket mycket länge till och med mål i PP HALLELUJA. Nu väntar bottenmöte mot Brunsås mycket viktigt match för att försöka slippa kval.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Nu håller vi tummarna att vi gör en Degerförs. Grattis till den klara Allsvenska platsen utan kval.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: lyckades snubbla till oss ännu en seger och har därmed 5 segrar på de sju senaste matcherna
Liket lever
Liket lever
+ 2
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: För mig är en extra pinne inte lika med vinst men är glad idag för tre pinnar dock helt oväntat och att Degerförs är klara för Allsvenskan nästa år.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: För mig är seger i förlängning eller straffar lika skön seger som i globen 98😎
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Degerfors var förövrigt en stor besvikelse i år, trodde på en mycket högre placering
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Jag är mer än nöjd att de stannar kvar utan kval. Dagens bottenmöte skrämmer. Förmodligen är oddsen att vi gör en ytterligare plattmatch väldigt låga men man hoppas alltid.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: sjätte segern på de åtta senaste
Var en riktigt blek insats, det märks att flera varit sjuka
Men Brynäs var om möjligt ännu blekare och körde någon variant på lasse Falks styrspel, inte så vägvinnande till synes
Var en riktigt blek insats, det märks att flera varit sjuka
Men Brynäs var om möjligt ännu blekare och körde någon variant på lasse Falks styrspel, inte så vägvinnande till synes
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Vi skall vara glada för pinnarna i en otroligt dålig match från båda lagen men lite längre från kvalstrecket.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Ja skönt att vinna två matcher på raken nu utan att direkt spela bra 👍
+ 2
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: idag rånade vi Läxand på tre pinnar. Svagt spel gav snabbt ett 0-2 underläge vårt första skott på mål efter 10 minuter. Onödiga utvisningar m m men med en mycket stor tur fick vi pinnarna
+ 1
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Missade matchen i helgen , men det känns som Virtanen var bättre än sist?
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Ser lite ljusare ut för att slippa kval. 14 pinnar ner till strecket men nu har vi LHC pigga och ny uppvaknade med glada kämpagrin mot hitintills trötta FBK. Vi får se om vi kanske kan få en pinne på annandagen.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Missade matchen till förmån för padel. Men seger och ännu en i raden av trepoängare som du eftersökt
Nu är vi närmare serieledarna än kvallagen. Detta trots alla avbräck och brister
Nu är vi närmare serieledarna än kvallagen. Detta trots alla avbräck och brister
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: precis vad jag tänkte på måste vara första gången. Mål i PP och BP otroligt roligt och överraskande.
Sv: Det tionde guldet
Ny match ikväll mot det i särklass mest formstarka laget Lule. Som vanligt håll stjärnorna borta från utvisningsbåset och prestera i PP så kanske vi kan få en pinne.
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Luleå senaste tio matcherna 20 poäng, torsk senast, mot era 21 poäng på senaste 10, vinst senast.
Är ju ni som är formstarkast. ;-)
Är ju ni som är formstarkast. ;-)
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Sven.Savage: Äsch bowlingmålet räknar jag inte med :) och era fem senaste har hamnat i sudden eller straffavgörande innan dess helt otroliga nej ni är i särklass emedan vi är som darriga asplöv.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Sven.Savage: Börjar bra för vissa insläppta mål i PP halleluleå för dåligt försvarsspel
« Föregående · 2256666 · Nästa »