Det tionde guldet
« Föregående · 2327818 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
Iceman99: Bra skrivit!! Vad det gäller att klaga på domarna så är Luleå klar etta o Färjestad lika klar tvåa.
Sv: Det tionde guldet
Iceman99:
Så gick snacket förra säsongen med bland en del leksingar som skyllde på domarna trots att Örebro vann med 4 - 0 i matcher så skulle domarna minsann få skulden, Leksand förlorade matchserien pga att de var minst 2 nummer sämre, har inte hört Sam Hallam gnälla på domarna trots att Lakers torskade med 4 - 0 i matcher mot Frölunda
Lite tråkigt att ett av lagen mellan FBK - och Skellefteå skall behöva åka ur, tycker det är en riktigt rolig matchserie och kolla på, hur som helst är det inte domarnas fel att Skellefteå vann idag, hade jag varit tränare i FBK hade jag tagit time out efter 8 -9 minuter, var ett lag på banan i början
Jag gillar inte FBK men är imponerad över deras lagbygge. Man är lite avundsjuk faktiskt. " Ja ni läste rätt "
Så gick snacket förra säsongen med bland en del leksingar som skyllde på domarna trots att Örebro vann med 4 - 0 i matcher så skulle domarna minsann få skulden, Leksand förlorade matchserien pga att de var minst 2 nummer sämre, har inte hört Sam Hallam gnälla på domarna trots att Lakers torskade med 4 - 0 i matcher mot Frölunda
Lite tråkigt att ett av lagen mellan FBK - och Skellefteå skall behöva åka ur, tycker det är en riktigt rolig matchserie och kolla på, hur som helst är det inte domarnas fel att Skellefteå vann idag, hade jag varit tränare i FBK hade jag tagit time out efter 8 -9 minuter, var ett lag på banan i början
Jag gillar inte FBK men är imponerad över deras lagbygge. Man är lite avundsjuk faktiskt. " Ja ni läste rätt "
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Perro: När jag tittar på hockey tittar jag med båda ögonen Luleå-fan tittar bara med ett öga det är det som är skillnaden(vill du ska jag utveckla Det?)
Länkar:
http://Saik-Smland
http://Saik-Smland
Sv: Det tionde guldet
Perro: Håller helt med och domarnas inledning gav en avgörande betydelse för matchens utgång. Sedan är det inte lätt när en fläskkotlett sitter och skriker och eggar publiken om utvisningar oavsett de är rätt eller inte. Tyvärr är det så att det norrländska Stockholmslaget får fördelar. Vi hoppas att vi slipper fläskisen på måndag annars får vi väl bära ut honom.
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Nu vilar vi upp inför match sex och hoppas att Stockholms AIK får en bedrövlig resa och att domarna inte ger oss två gratismål utan att vi kan krossa dom utan domarnas hjälp. Om det inte händer får vi räkna med att samma sak sker som idag.
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Håller med att man är lite avis på årets Färjesadstrupp. Riktigt fina induvidiella pjäser men som kanske blev lite nedtyngda från början med alla förväntningar på SHL:s dyraste (gissning) trupp. Men "What the Fuck" matchserien är grymt kul, innehåller i princip allt man vill se och det skulle verkligen vara kul att få uppleva match 7.
Sv: Det tionde guldet
Iceman99: Nja förstår att du vill ha det eftersom det händer saker i er arena liksom det gör Scandalium. på något sätt lyckas ni med Stockholmarnas hjälp få fördelar och gratismål. Vi känner oss som Ukraina att slåss mot en stockholmsmaffian (ryssar) med ett säte i Västernorrland (det svenska Donesk) Eran Möller sa nu "lirar" vi ett klart norrländskt uttryck. Nej nu hoppas vi får en sjätte match utan påverkan av fläskkotletter och domare.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Tycker inte du det är lite konstigt att det nästan aldrig finns synpunkter och kommentarer om era spelares prestationer under och efter matcher. För min del är det därför man tittar in i motståndarnas forum, ni är ju experterna på erat lag.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Iceman99: ???? Jo men om man blir bortdömd är det knappast spelarna det beror på.
Sv: Det tionde guldet
Perro: Fem matcher spelade och storfavoriterna ligger under med 3-2, det hade de inte trott
Ett riktigt bra läge nu inför match 6, ska vi få se en bragdartade utslagning av serietrean? Inte troligt kanske men vi har skaffat oss ett riktigt bra läge efter de inledande fem matcherna
Ett riktigt bra läge nu inför match 6, ska vi få se en bragdartade utslagning av serietrean? Inte troligt kanske men vi har skaffat oss ett riktigt bra läge efter de inledande fem matcherna
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Undrar vad Äckelefteråts tränare vill. Han rusar ut från presskonferensen medveten om att dom har haft alla fördelar av domsluten i matchen. Höga klubbor jovars från hans egna spelare menar han att domarna plötsligt skall börja agera mot hans lag!!? Ett spel för galleriet att de skall ha än mer fördelar om det nu går.
+ 3
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Höga klubbor hit och dit. Iallafall bara ett lag som kört med höga skridskor och skadat motståndare i denna serie
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Imponerande att Rögle tog matchserien till en sjunde hoppas att inte den gråtande tränaren i SAIK lyckas påverka i sådan grad att de får än mer fördelar än vad de redan har haft. Imorgon synar vi svanhopp, kastande, gnyende och gråtande AIKare tyvärr tror jag att de lyckas
Sv: Det tionde guldet
Nu ca en timma kvar till nedsläpp. Saikarna vill påverka domarna än mer genom sina utspel för att kunna dyka än mera och få fördelar hoppas att Domarna står pall fast jag är tveksam. Vi får väl se men jag kommer att ha koll vilket jag vet att publiken i LLA oxså kommer att ha.
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Ja jösses vad billig utv samtidigt åkte FBK spelaren till båset utan att klaga men kanske var det utv men från TV soffan såg det ut som en vanlig 2a som domarna i SHL tar i omgång 4 i SHL
Ingen känsla öht
Ja jösses vad billig utv samtidigt åkte FBK spelaren till båset utan att klaga men kanske var det utv men från TV soffan såg det ut som en vanlig 2a som domarna i SHL tar i omgång 4 i SHL
Ingen känsla öht
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Jag menade bara det att FBK spelaren kanske kände på sig att han skulle åka ut och därför inte protesterade
Jag menade bara det att FBK spelaren kanske kände på sig att han skulle åka ut och därför inte protesterade
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Det syns tydligt att benen bara försvann utan anledning men det är bara att bita ihop
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Oj han tog en klockren hakning men väntade ett par sekunder då reagerade publiken. Tack publiken
Sv: Det tionde guldet
Nu viftar äckelefteå med armarna och vill ha utvisning och naturligtvis fick de det
Sv: Det tionde guldet
Fast bara för sAIK ytterligare en kombo med hakning och tripping men naturligtvis Inge åtgärd
Sv: Det tionde guldet
Ett grovt överfall efter att försökt filma till sig en utvisning hur som helst såg domarna överfallet och kunde inte blunda
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Facit efter första en filmning = utvisning en filmning med efterföljande överfall gav faktiskt en utvisning till filmaren men inte minst Linkan 2-0
Sv: Det tionde guldet
Den där Havrelöken i SAIK gestikulerade som en galning efter periodsignalen klar diagnos kraftig ADHD, Dyslexi och hög på cannabis
Sv: Det tionde guldet
Ännu två trippingar men naturligtvis inga åtgärder och en filmning till och vredesutbrott i Äckelefteås bås bedrövligt
Sv: Det tionde guldet
Svanru: ytterst otippat, men nu är det bara att fira! Stor eloge till mitell som lyckats skaka fram det bästa ur samtliga spelare
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Hoppas du inte är alltför bakis idag
Igår såg vi ett embryo till vad denna grupp ändå kan prestera. Har väl inte varit orolig direkt i höst heller över kapaciteten och när belackare ropat på kval har jag tryggt stått med fötterna på jorden och sagt att det det ser ljust ut inför våren
Nu börjar vårsolen värma och fler pusselbitar faller på plats
Tror inte vi blir hånade och underskattade någon mer gång detta slutspel tyvärr
Utan nu blir det rejäl kamp från start
Skaik verkade inte ta oss på allvar innan match 3 och då var deras slutspel redan i praktiken körd, den lyxen med motståndare som ger handicap kommer vi inte få mer
Det får man av mätta självgoda feta lag utan självinsikt , något sådant lag är inte kvar i slutspelet längre , de är på caféer eller golfbanor redan
Ser fram emot semin, vi kan bättre
Igår såg vi ett embryo till vad denna grupp ändå kan prestera. Har väl inte varit orolig direkt i höst heller över kapaciteten och när belackare ropat på kval har jag tryggt stått med fötterna på jorden och sagt att det det ser ljust ut inför våren
Nu börjar vårsolen värma och fler pusselbitar faller på plats
Tror inte vi blir hånade och underskattade någon mer gång detta slutspel tyvärr
Utan nu blir det rejäl kamp från start
Skaik verkade inte ta oss på allvar innan match 3 och då var deras slutspel redan i praktiken körd, den lyxen med motståndare som ger handicap kommer vi inte få mer
Det får man av mätta självgoda feta lag utan självinsikt , något sådant lag är inte kvar i slutspelet längre , de är på caféer eller golfbanor redan
Ser fram emot semin, vi kan bättre
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Jadu Svanru!! (kan nog tycka att du är en jävla gnällspik ibland men va fan de är man själv oxå!!! ;)) tog ett par dagar för mej att bearbeta förlusten! man får fort känslor i stridenhetta och det som jag trodde var fördelar för oss var som bortblåst när serien drog igång!
med facit i handen så är det bara att ödmjukt säga grattis, ni har ett sjukt bra lag och önskar man hade ett gäng av era spelare i våran trupp.
ska inte älta något men de är er jag kommer hålla på när det är dags för finalen så gör nu allt ni kan för att ta det!
med facit i handen så är det bara att ödmjukt säga grattis, ni har ett sjukt bra lag och önskar man hade ett gäng av era spelare i våran trupp.
ska inte älta något men de är er jag kommer hålla på när det är dags för finalen så gör nu allt ni kan för att ta det!
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Blister Brigade: Timmar till nedsläpp denna påskafton
Missar dagens match men känner ändå lite matchnerv, vi är inte bortskämda med semifinaler i stan nu förtiden
Det var skillnad förr då vi mer eller mindre var i final typ varje år.
Mellan åren 1997-2006 spelade vi hela åtta finaler, det var roligt med framgång, men framgången förde med sig lättja och även brist på att uppskatta en vinst i kvartsfinaler
Annan tid nu och nu är varje seger i ett slutspel en härlig känsla
Nog om detta, hoppas på bra match mot de stora favoriterna som dessutom är regerande europamästare. Nu är ju allt bonus när vi vann kvarten, en fin känsla att få slå ur underläge i ännu en serie
Missar dagens match men känner ändå lite matchnerv, vi är inte bortskämda med semifinaler i stan nu förtiden
Det var skillnad förr då vi mer eller mindre var i final typ varje år.
Mellan åren 1997-2006 spelade vi hela åtta finaler, det var roligt med framgång, men framgången förde med sig lättja och även brist på att uppskatta en vinst i kvartsfinaler
Annan tid nu och nu är varje seger i ett slutspel en härlig känsla
Nog om detta, hoppas på bra match mot de stora favoriterna som dessutom är regerande europamästare. Nu är ju allt bonus när vi vann kvarten, en fin känsla att få slå ur underläge i ännu en serie
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Viktig match seger ger både hemmaplansfördel och ett rejält kliv. Men det blir tufft.
Sv: Det tionde guldet
måste bara säga ändå
Mitell har verkligen fått i ordning på erat lag :D
lycka till idag!
Mitell har verkligen fått i ordning på erat lag :D
lycka till idag!
+ 1
« Föregående · 2327818 · Nästa »