Det tionde guldet
« Föregående · 2328989 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
Ett grovt överfall efter att försökt filma till sig en utvisning hur som helst såg domarna överfallet och kunde inte blunda
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Facit efter första en filmning = utvisning en filmning med efterföljande överfall gav faktiskt en utvisning till filmaren men inte minst Linkan 2-0
Sv: Det tionde guldet
Den där Havrelöken i SAIK gestikulerade som en galning efter periodsignalen klar diagnos kraftig ADHD, Dyslexi och hög på cannabis
Sv: Det tionde guldet
Ännu två trippingar men naturligtvis inga åtgärder och en filmning till och vredesutbrott i Äckelefteås bås bedrövligt
Sv: Det tionde guldet
Svanru: ytterst otippat, men nu är det bara att fira! Stor eloge till mitell som lyckats skaka fram det bästa ur samtliga spelare
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Hoppas du inte är alltför bakis idag
Igår såg vi ett embryo till vad denna grupp ändå kan prestera. Har väl inte varit orolig direkt i höst heller över kapaciteten och när belackare ropat på kval har jag tryggt stått med fötterna på jorden och sagt att det det ser ljust ut inför våren
Nu börjar vårsolen värma och fler pusselbitar faller på plats
Tror inte vi blir hånade och underskattade någon mer gång detta slutspel tyvärr
Utan nu blir det rejäl kamp från start
Skaik verkade inte ta oss på allvar innan match 3 och då var deras slutspel redan i praktiken körd, den lyxen med motståndare som ger handicap kommer vi inte få mer
Det får man av mätta självgoda feta lag utan självinsikt , något sådant lag är inte kvar i slutspelet längre , de är på caféer eller golfbanor redan
Ser fram emot semin, vi kan bättre
Igår såg vi ett embryo till vad denna grupp ändå kan prestera. Har väl inte varit orolig direkt i höst heller över kapaciteten och när belackare ropat på kval har jag tryggt stått med fötterna på jorden och sagt att det det ser ljust ut inför våren
Nu börjar vårsolen värma och fler pusselbitar faller på plats
Tror inte vi blir hånade och underskattade någon mer gång detta slutspel tyvärr
Utan nu blir det rejäl kamp från start
Skaik verkade inte ta oss på allvar innan match 3 och då var deras slutspel redan i praktiken körd, den lyxen med motståndare som ger handicap kommer vi inte få mer
Det får man av mätta självgoda feta lag utan självinsikt , något sådant lag är inte kvar i slutspelet längre , de är på caféer eller golfbanor redan
Ser fram emot semin, vi kan bättre
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Jadu Svanru!! (kan nog tycka att du är en jävla gnällspik ibland men va fan de är man själv oxå!!! ;)) tog ett par dagar för mej att bearbeta förlusten! man får fort känslor i stridenhetta och det som jag trodde var fördelar för oss var som bortblåst när serien drog igång!
med facit i handen så är det bara att ödmjukt säga grattis, ni har ett sjukt bra lag och önskar man hade ett gäng av era spelare i våran trupp.
ska inte älta något men de är er jag kommer hålla på när det är dags för finalen så gör nu allt ni kan för att ta det!
med facit i handen så är det bara att ödmjukt säga grattis, ni har ett sjukt bra lag och önskar man hade ett gäng av era spelare i våran trupp.
ska inte älta något men de är er jag kommer hålla på när det är dags för finalen så gör nu allt ni kan för att ta det!
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Blister Brigade: Timmar till nedsläpp denna påskafton
Missar dagens match men känner ändå lite matchnerv, vi är inte bortskämda med semifinaler i stan nu förtiden
Det var skillnad förr då vi mer eller mindre var i final typ varje år.
Mellan åren 1997-2006 spelade vi hela åtta finaler, det var roligt med framgång, men framgången förde med sig lättja och även brist på att uppskatta en vinst i kvartsfinaler
Annan tid nu och nu är varje seger i ett slutspel en härlig känsla
Nog om detta, hoppas på bra match mot de stora favoriterna som dessutom är regerande europamästare. Nu är ju allt bonus när vi vann kvarten, en fin känsla att få slå ur underläge i ännu en serie
Missar dagens match men känner ändå lite matchnerv, vi är inte bortskämda med semifinaler i stan nu förtiden
Det var skillnad förr då vi mer eller mindre var i final typ varje år.
Mellan åren 1997-2006 spelade vi hela åtta finaler, det var roligt med framgång, men framgången förde med sig lättja och även brist på att uppskatta en vinst i kvartsfinaler
Annan tid nu och nu är varje seger i ett slutspel en härlig känsla
Nog om detta, hoppas på bra match mot de stora favoriterna som dessutom är regerande europamästare. Nu är ju allt bonus när vi vann kvarten, en fin känsla att få slå ur underläge i ännu en serie
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Viktig match seger ger både hemmaplansfördel och ett rejält kliv. Men det blir tufft.
Sv: Det tionde guldet
måste bara säga ändå
Mitell har verkligen fått i ordning på erat lag :D
lycka till idag!
Mitell har verkligen fått i ordning på erat lag :D
lycka till idag!
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: En OScenter i form av Linus Johansson i fjärdekedjan, ett visst mått av bredd ändå
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Mitell har verkligen fått fart på hjärta och kämpa får se om det räcker. Ser ut att vara helt ordinarie trupp.
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: känns kassaskåp's säkert nu med 0-2, känns som att det vara en betydligt bättre match när vi mötes
Sv: Det tionde guldet
Fan skulle inte skrivit nåt! nu får dom in en kvittering... men nog fixar ni de här
Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Måste säga att jag är imponerad över hur FBK hanterat rögle första 40 men eftersom jag ser Liverpool på datorn samtidigt så blir det svårt att se hela matchen haha
Du vet ju vad jag tycker om klubben " inte supportrarna " men ni är riktigt bra denna säsongen, trots en sämre placering i grundserien än ni räknat med har ni prickat formen i rätt tillfälle.
Måste säga att jag är imponerad över hur FBK hanterat rögle första 40 men eftersom jag ser Liverpool på datorn samtidigt så blir det svårt att se hela matchen haha
Du vet ju vad jag tycker om klubben " inte supportrarna " men ni är riktigt bra denna säsongen, trots en sämre placering i grundserien än ni räknat med har ni prickat formen i rätt tillfälle.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Blister Brigade: trodde jag skulle kunna se lite i smyg , men inte en sekvens har jag kommit åt
Födelsedag och påsk får gå före
Men trevligt att de leder
Födelsedag och påsk får gå före
Men trevligt att de leder
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Blister Brigade: 3 PP för Rögle 0 för FBK inte förvånade. Everberg måste vara lättare än dunfjäder det räckte att blåsa omkull honom
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Trevligt, ska se matchen i repris inatt när gästerna åkt hem
Skönt med seger
Trevligt att De la Rose hänger två baljor, han är nu seriens mest överskattade spelare enligt brynäsboken
Skönt att vinna borta, hoppas på fullsatt på måndag och gärna lite mer powerplay
Skönt med seger
Trevligt att De la Rose hänger två baljor, han är nu seriens mest överskattade spelare enligt brynäsboken
Skönt att vinna borta, hoppas på fullsatt på måndag och gärna lite mer powerplay
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Njut äckligt disciplinerat och kämpa med hjärtat. Svårt att få färre PP i nästa match. Imponerad av de våras lugn både i bås och på plan när de drabbas av utvisningar eller får tjyvsmällar och crosscheckas emedan Abbot är Rogerröd gapar och skriker.
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Dags för ny match. Har ett litet litet problem i värmen måste åka till fjällen med sommar-eller vinterdäck se matchen eller lyssna till den. Kanske låter som lyxproblem med kriget i Ukraina och stenkastningarna i Sverige i bakgrunden vilket gör att alla problem förminskas. Hoppas att de våra fixar det.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: S2 på intågande. Solen skiner och är på väg mot vackra Skutberget för en lunch ute i naturen. Men runt 14 styr bilen mot kaffetemplet där rond 2 mot Europamästarna skall gå av stapeln
Ingen utanför Värmland tror väl på oss, men det gör inget, roligare att vinna som underhund. Rögle underskattade oss inte match 1 så som de självgoda skaik gjorde, en vi lyckades knipa vinsten ändå.
Hur kommer det se ut idag? Svårt att sia om, jag önskar bara att de gör vad de kan, i samtliga matcher i slutspelet hitills har min känsla varit att
Vi kan mer…
Ingen utanför Värmland tror väl på oss, men det gör inget, roligare att vinna som underhund. Rögle underskattade oss inte match 1 så som de självgoda skaik gjorde, en vi lyckades knipa vinsten ändå.
Hur kommer det se ut idag? Svårt att sia om, jag önskar bara att de gör vad de kan, i samtliga matcher i slutspelet hitills har min känsla varit att
Vi kan mer…
Sv: Det tionde guldet
pjåtor: En något bättre period från vår sida, tycker vi står emot rätt bra mot de tippade guldfavoriterna, tillika seriesegrare och Europamästare
Men på något vis lirkade vi in ett mål och leder efter första 1200 sekunderna
Vi kan mer
Men på något vis lirkade vi in ett mål och leder efter första 1200 sekunderna
Vi kan mer
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: 1-1 efter två och fortsatt bra läge för en överraskande hemmaseger
Vinner vi har vi fina 2-0
Torsk och helt förväntade 1-1
Win win helt enkelt
Vi kan bättre
Vinner vi har vi fina 2-0
Torsk och helt förväntade 1-1
Win win helt enkelt
Vi kan bättre
« Föregående · 2328989 · Nästa »