Det tionde guldet
« Föregående · 2344907 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
Realisten: nja, det är Pennerborn som tog över ett FBK på dekis (med fbk mått mätt) och byggde upp det lag och spelsätt som de har nu. 2019 skulle de ha vunnit om de inte blivit bortdömda i semi. Under årets grundserie såg man emellanåt det intensiva spelet de har nu. Dock jobbigt att spela så i en lång grundserie speciellt då spelarna slutat lyssna på tränaren. Värvning av furch och Lennström har också varit helt avgörande.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
{9867}: Helt rätt nu smäller det snart fast Luleånissarna tjuvstartade i natt. Får se om Luleå som vanligt får massor av fördelar och de kan knappast köra sin tråkhockey men om vi är för offensiva kommer det att straffa sig kanske om vi gör samma sak som tråkluleå kommer vi få två lag på varsin sida som avvaktar det skulle bli spännande 60 min🥳
Sv: Det tionde guldet
Svanru: FBK behöver få hål på Luleå i första perren. Annars är risken stor att Luleå stänger ned och vinner typ 3-0. Tom bättre med underläge 1-2 än 0-0 efter första. Hoppas de vågar gå för det. Att fega i 60 min och förlora är som att pissa i motvind.
Sv: Det tionde guldet
{9867}: En fruktansvärt ful armbågstackling i huvudet på Linus och ingen utvisning skandal då vet vi vad som behövs för att Lulespelare skall åka ut förmodligen krävs en halshuggning.
Sv: Det tionde guldet
BIF Kungen: Sätter en hundring till Ukraina att FBK får sin första utvisning för en skitsak
Sv: Det tionde guldet
Svanru: såg mer ut som en liten touch, sen att han lägger sig och sprattlar lite på isen för att förstärka lite extra det låter jag vara.
Men den från Tyrre skulle varit utvisning
Men den från Tyrre skulle varit utvisning
Sv: Det tionde guldet
BIF Kungen: Bra avslutning av FBK 7-7 i skott. Titta noga på Luleås hakningar och crosscheckingar framförallt framför nissarnas mål.
Sv: Det tionde guldet
BIF Kungen: solklara utvisningar ( dock inte för luleögon) fast vi skulle haft betydligt fler. Nu kommer de skrika till sig några åt andra hållet.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Du är ju för fan pinsam. Efter att domarna släppt typ allt, vilket jag som gillar hockey tycker är helt ok i en sjunde avgörande match! om det inte är rena överfall. Så kommer du med 2 ” solklara utvisningar” på oss, efter att man inte blåst för er ryggsäckshockey eller andra förseelser som även vi begått så klart på 40 minuter, solklara utvisningar i det här läget? Du är som sagt pinsam, väx upp nu och brösta det som sker och sluta prata skit, tackar!
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Tog inte lång tid att få kompensation röde Bulan var väl inne och skrek på domarna.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Du tänker att en klubba i nyllet är kompensation?
Och där en kompensation till med din logik😂
Och där en kompensation till med din logik😂
Sv: Det tionde guldet
Zappaholic: jämfört med den våldsamma och brutala armbågstacklingen första var detta en fis.
Sv: Det tionde guldet
{Och Shitmini fick en tvåa för slashingen i ansiktet fy vad svagt en filmning gav en tvåa till FBK pinsamt
Sv: Det tionde guldet
Herminator: Har inga naglar kvar fy fan och vilken tur vi har haft med ribba stolpar och domarna
Sv: Det tionde guldet
Svanru: grattis FBK, imponerande att stjäla en match av ett tungt Luleå.
Kul att Linus fick göra andramålet, grym spelare och verkar vara en bra person.
Kul att Linus fick göra andramålet, grym spelare och verkar vara en bra person.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: fan vilken resa ni gör! Hatten av och grattis! Tänkte direkt efter ni hade avpoliterat oss att dom här går till finalen!
+ 1
Sv: Det tionde guldet
BIF Kungen: Jag grinar av glädje och tycker djävligt synd om Luleå som hade en makalös otur.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
{9108}: inatt jag drömde något som jag ofta drömt förut, jag drömde att vi vann SM guld å djurgården åkte ur!!!
+ 3
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Unnar egentligen inte Er ett guld till. Hoppas ni storknar av all framgång.
Men , imponerande ändå, så stort grattis
Men , imponerande ändå, så stort grattis
+ 2
Sv: Det tionde guldet
{9867}: Fantastiskt vilken bonus men vi skall visa Luleå respekt de gjort en fantastisk final och var värda att vinna
« Föregående · 2344907 · Nästa »