Hur kan ni skriva att Färjestad var bäst sett till hela matchen, så var det ju i och för sig inte. Det var Djurgården som var bäst i 1:a och 2:a perioden men sen i 3:e blev djurgårdarna fega och då uttnyttjade FBK:arna det. Jag tycket att båda lags supportrar ska vara nöjda med delade poäng, eftersom Djurgården lika gärna kunde ha avgjort i 2:a och Färjestad gjort samma sak i 3:e.
DIF - FBK
318154 · Nästa » Till forumet
Sv: DIF - FBK
TBSE: Hemma efter en halvtung bussresa från puben. Canal + har jag inte haft nöjet att se tidigare men sämre kommentatorer en raddan av stöckhölmare har jag aldrig skådat. Det skulle vara Rådbjääär som silar mygg och sväljer kameler fel Blåvalar.
1:a per Ganska jämt med ett visst övertag av DIF enl raden total dominans av DIF
2:a per kraftig DID dominas första 10 sedan klar FBK dominans sista 10 enl raden total överlägsen dominans av DIF
3:e Total utskåpning, FBK körde över fullständigt. JJ var kungen på plan, raden viss dominans av FBK.
Boustedt sitter och berömmer offensiv hockey det är så man börjar undra om han har fått någon knäpp. I VF popagerade han för strikt defensiv eller sk tråkhockey.
Sista perioden var värd alla ölen sicket spel av de våra. Jag njöt att de sedan tappa bonuspoängen kan kvitta.
1:a per Ganska jämt med ett visst övertag av DIF enl raden total dominans av DIF
2:a per kraftig DID dominas första 10 sedan klar FBK dominans sista 10 enl raden total överlägsen dominans av DIF
3:e Total utskåpning, FBK körde över fullständigt. JJ var kungen på plan, raden viss dominans av FBK.
Boustedt sitter och berömmer offensiv hockey det är så man börjar undra om han har fått någon knäpp. I VF popagerade han för strikt defensiv eller sk tråkhockey.
Sista perioden var värd alla ölen sicket spel av de våra. Jag njöt att de sedan tappa bonuspoängen kan kvitta.
Sv: DIF - FBK
Hyvönen missar
Rudslätt missar
Prestberg missar (i stolpen)
Hedström sätter den
Jönsson...SÄTTER DEN!
Falk missar...*YES*
Kalt skjuter över =(
Hedström missar
Prestberg missar
Pettersson missar
Trygg missar
Ottosson missar
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Eriksson missar
Nord avgör och ger bonuspoängen till DIF =(
FAN!!!!!!!!
Rudslätt missar
Prestberg missar (i stolpen)
Hedström sätter den
Jönsson...SÄTTER DEN!
Falk missar...*YES*
Kalt skjuter över =(
Hedström missar
Prestberg missar
Pettersson missar
Trygg missar
Ottosson missar
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Eriksson missar
Nord avgör och ger bonuspoängen till DIF =(
FAN!!!!!!!!
Sv: DIF - FBK
Guinness: En annan skall studera matchen med en guinness i handen på pub i Götet.
Då Järnspisarna från hufvudstaden brukar tända till lite extra för att få fyr på alla rören. Får vi vänta oss en tuff batalj. När röken har skingrats står FBK med 3 nya poäng. Av DIF är det bara aska kvar och rören börjar rosta av all svett och tårar, som har använts i onödan. Resultattips från förra matchens tipsexpert 2-4.
Då Järnspisarna från hufvudstaden brukar tända till lite extra för att få fyr på alla rören. Får vi vänta oss en tuff batalj. När röken har skingrats står FBK med 3 nya poäng. Av DIF är det bara aska kvar och rören börjar rosta av all svett och tårar, som har använts i onödan. Resultattips från förra matchens tipsexpert 2-4.