Sv: DIF - FBK
TBSE: Nu har vi faktiskt kvitterat. 1-2 genom Jönsson och 2-2 genom Prestberg.
Enligt P4 är det kollosal FBK-dominans i tredje!

Får hoppas på ett ledningsmål nu då...