Färjestad-Brynäs
« Föregående · 155597 Till forumet
Sv: Färjestad-Brynäs
HasseT: fbk vinner klart, fast jag tycker att bif ska vinna...
// Trogen Djurgårdare!
// Trogen Djurgårdare!
Sv: Färjestad-Brynäs
Eftersom de flesta verkar tro på en enkel seger ikväll så blir jag orolig. Just de matcher som på förhand verkar klara är de som man blir mest nervös inför.
Brynäs har laddat om, nu är det allt eller inget som gäller. Tror dock på en knapp FBK-seger med 3-2.
Det är dags för Jönsson och visa sig i målprotokollet igen!
Brynäs har laddat om, nu är det allt eller inget som gäller. Tror dock på en knapp FBK-seger med 3-2.
Det är dags för Jönsson och visa sig i målprotokollet igen!
« Föregående · 155597
Vad tror ni andra det blir på fredag(?)? jag tror på 6-4.
Stå upp för Bennys FBK!