Färjestad-Brynäs
156714 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad-Brynäs
HasseT: fbk vinner klart, fast jag tycker att bif ska vinna...
// Trogen Djurgårdare!
// Trogen Djurgårdare!
Färjestad-Brynäs
Jag gjorde en ny, eftersom det inte snackas om det ämnet Fredrik hade att komma med.
Vad tror ni andra det blir på fredag(?)? jag tror på 6-4.
Stå upp för Bennys FBK!
Vad tror ni andra det blir på fredag(?)? jag tror på 6-4.
Stå upp för Bennys FBK!
Brynäs har laddat om, nu är det allt eller inget som gäller. Tror dock på en knapp FBK-seger med 3-2.
Det är dags för Jönsson och visa sig i målprotokollet igen!