Färjestad - Frölunda
« Föregående · 170938 Till forumet
Sv: Färjestad - Frölunda
Sebbe: ha ha,ni kommer inte att komma längre. Frölunda är och förblir först
« Föregående · 170938
Nordan fick sätta den avgörande pucken o Mats Trygg fick äntligen göra ett mål till, längesedan sist. Han fick även en assist.
synd att vi tappa 2-0 överläge i sista. Annars kunde vi ju fått 3 poäng, menmen. Hursomhelst e vi nu trea i tabellen o klättringen uppåt har börjat.