FBK-SSK
« Föregående · 140398 Till forumet
Sv: FBK-SSK
Lunkster:
Såvida inte 2 eller 3 mål kommer i bakeb efter första tror jag på FBK-seger med 4-2...Det blev ju 3-2 till FBK i premiären, då borta...
Tror Wally bara kommer bli bättre o bättre desto längre säsongen går...har för mig att Rådbjer dömer tisdagens match, hoppas han o Jönnson förblir vänner den här gången :)
Såvida inte 2 eller 3 mål kommer i bakeb efter första tror jag på FBK-seger med 4-2...Det blev ju 3-2 till FBK i premiären, då borta...
Tror Wally bara kommer bli bättre o bättre desto längre säsongen går...har för mig att Rådbjer dömer tisdagens match, hoppas han o Jönnson förblir vänner den här gången :)
« Föregående · 140398
SSK har spelat bra och har en lysande målvakt. Kommer FBK inleda den matchen som de har inlett de föregående hemmamatcherna kommer det bli bra mycket svårare än mot MoDo.... Nä, det gäller nog att ha fart under skridskorna från början. Dock är det skönt att fler och fler spelare har fått det att lossna... men när komemr det lossna för Jönsson... han har mycket att revanchera sen senast... tur att han ångrar sig i alla fall.... annars hade förtroendet fallit rejält.