Final 1, FBK - VF
« Föregående · 704771 Till forumet
Sv: Final 1, FBK - VF
eltifoso: "Tycker Nordström har en poäng i att media söker alldeles för mycket påhoppsrubriker. -"Jag är så trött på alla psykningsrubriker, säger Nordström efter Färjestads 7-4-seger."
Var det detta nordda sa? eller var det nåt annat bra också?
Var det detta nordda sa? eller var det nåt annat bra också?
« Föregående · 704771
Tycker Nordström har en poäng i att media söker alldeles för mycket påhoppsrubriker. -"Jag är så trött på alla psykningsrubriker, säger Nordström efter Färjestads 7-4-seger."