svanru: silverrom borde väl vara drycken....
Finalen väntar
« Föregående · 256040 Till forumet
Sv: Finalen väntar
danoj: Har du hört talas om Carlsberg. De tillverkar något öl som heter Tuborg Guld :-)
Sv: Finalen väntar
svanru: Det har dom nog längre tillbaka i tiden än när vf var nyblivna svenska mästare.
Sv: Finalen väntar
Vf chefen: Jag trodde det stod att FBK spelade med Gerden mot Linköping istället för Wallinheimo ;O)
Sv: Finalen väntar
1 timme till nedsläpp!!!
Men skit i att kolla på matchen för jag har redan slutresultatet:
4-2 till FBK ;)
Men skit i att kolla på matchen för jag har redan slutresultatet:
4-2 till FBK ;)
« Föregående · 256040