Fokin
200351 · Nästa » Till forumet
Sv: Fokin
HasseT: Håller med klm! Fokin ville ju fortsätta i Färjestad men dom hade ju inte plats för honom. Att han sen vill hjälpa två gamla vänner (Gunnar Johansson,Per Bäckman) så ser jag absolut inget som är fel i det. Dessutom handlar det ju bara om 4 matcher.
Nej Fokin är och förblir för alltid en av de största hjältarna som Färjestad haft!!
Nej Fokin är och förblir för alltid en av de största hjältarna som Färjestad haft!!
Fokin
Fokin i Malmö - känns jävligt konstigt. Borde väl vara given som tränare inom Färjestads ungdomsorganisation när han lägger av.
Gårdagens insats: tillsammans med Peter "Aldrig för gammal, men alltid lika seg" Andersson bildade han knappast elitseriens vassaste backpar. Var inne på ett par mål bakåt enligt bilderna på hockeykväll, nån som har en mer helhetlig bild?
Gårdagens insats: tillsammans med Peter "Aldrig för gammal, men alltid lika seg" Andersson bildade han knappast elitseriens vassaste backpar. Var inne på ett par mål bakåt enligt bilderna på hockeykväll, nån som har en mer helhetlig bild?
Detta innebär att vi ligger på samma poäng som 08:orna. Matchen mot LHC blir genast då lite viktigare, men det ska väl inte vara ngt problem, lr vad säger ni???
Vinner vi imorrn, och om SSK samtidigt slår TIK så har vi 3p ner till DIF men endast 1p upp till TIK....håller tummarna!