Sv: Fokin
Han sa väl att han inte skulle spela i elitserien mer!?
Det betyder att han svikit Färjestad.
MIF är det sämsta laget man kan komma till, enligt mig.
Man säger väl inte att man ska "lägga av" och bara dyker upp i Malmö ett år senare, skandal!