Är ni rädda????
En liten lätt fråga. Är ni rädda för matchen nu på tisdag?? Era kaffenissar... Har ni oxå härmat oss med en värvning, men med klassen lägre... Vad han nu hette!!!! Nu skall jag ta en kopp te, och väntar på svar......