DIF-FBK
184559 · Nästa » Till forumet
Sv: DIF-FBK
FredrikM: visserligen spelar det en stor roll att han varit skadad en del, men han e inte uppe i samma storform han va i precis innan han ble skadad i semin mot HV förra året. Tror dock han återkommer i samma form o kanske ännu bättre innan slutspelet, såvida inte en ny skada dyker upp dvs.
Sv: DIF-FBK
svanru: håller med dej på båda punkter. Seger borta mot DIF skulle va väldigt skönt, tror dessutom att grabbarna e revanchsugna sedan förlusten senast hemma (2-4). Vinner vi matchen har vi 6 p tillgodo på DIF i tabellen vilket skulle va bra, tycker även att vi borde lämna HV bakom oss o försöka knapra in på VF o lysande TIK. Måste ge dem en eloge för deras lagmoral, helt fantastiskt. Spännande möte lagen emellan på tisdag i Timrå ishall.
Hoppas Uffe börjar skrapa ihop litta poäng nu oxå, han e mkt bättre än poängen visar.
Hoppas Uffe börjar skrapa ihop litta poäng nu oxå, han e mkt bättre än poängen visar.
Ta Mats Trygg t.ex. Förra säsong succéback med många mål o nu har han endast gjort 3 mål. Hoppas norrmannen höjer sej rejält till slutspelet. Även hans brorsa som endast gjort 1 mål denna säsong. Visserligen får de ju inte så mkt istid men lite fler puckar kan de nog sätta, framförallt Mats.