FBK-DIF
« Föregående · 421320 Till forumet
Sv: FBK-DIF
Nubben:
Så länge Lindman blir bytad mot Souray så är iaf inte jag missnöjd ;)
Men bäst hade det ju varit att behålla båda...
Matchen då, jo den står 1-1. 1-0 till DIF efter 6.45 genom Tjärnqvist. Kvitteringen efter 12.29 gjordes av kedjan "Mean Machine", Berglund målskytt och assist av Kåberg och Steen...
Så länge Lindman blir bytad mot Souray så är iaf inte jag missnöjd ;)
Men bäst hade det ju varit att behålla båda...
Matchen då, jo den står 1-1. 1-0 till DIF efter 6.45 genom Tjärnqvist. Kvitteringen efter 12.29 gjordes av kedjan "Mean Machine", Berglund målskytt och assist av Kåberg och Steen...
Efter 2 perioder leder vi alltså matchen med 3-1, våra mål inprickade av Berglund, Jönsson och Trygg.
Skotten i första slutade 8-3 och i andra 14-5, båda i FBK-favör. Alltså totalt 22-8 (!). Låter överlägset. Stör mig på att jag inte får hockeylive att funka då radiosporten bara snackar fotboll hela tiden.
Skotten i första slutade 8-3 och i andra 14-5, båda i FBK-favör. Alltså totalt 22-8 (!). Låter överlägset. Stör mig på att jag inte får hockeylive att funka då radiosporten bara snackar fotboll hela tiden.
Looben:
Med spöke menar jag att på hela föregående säsongen lyckades inte FBK vinna en enda match mot DIF under full tid. Visserligen gick många matcher vidare till sudden o straffar men av dom vann vi endast en.
Ny värvning verkar inte Loob tycka, iaf inte som jag tolkade det. Men man vet aldrig, en back till lär behövas. Tänk om en skadas, då e vi illa ute...
Med spöke menar jag att på hela föregående säsongen lyckades inte FBK vinna en enda match mot DIF under full tid. Visserligen gick många matcher vidare till sudden o straffar men av dom vann vi endast en.
Ny värvning verkar inte Loob tycka, iaf inte som jag tolkade det. Men man vet aldrig, en back till lär behövas. Tänk om en skadas, då e vi illa ute...
« Föregående · 421320
Hoppas att Bengan och Leif fortsätter med Berglund-Kåberg-Steen och bänkar Hyvönen. Hyvönen är alldeles för loj enligt mig, han kan vara ngn sorts PP-joker, men i fem mot fem spelet är han allt för farlig, har också en tendens att dra på sig onödiga utvisningar.
Spelade Lindman nåt mot Mora? Såg han inte.