Hejsan på er i Karlstad!! Ni nämner Jantunen mycket i eran gb. Jag förstår er att ni är sura el förbannade på honom. Men han var sådan i Frölunda oxå. När det går bra för honom, så e det jäkligt kul att se när han leker med motståndare. Så jag är faktiskt glad att vi inte har honom i vårt lag. Man kan inte ha en sådan spelare som är bra i ena stunden o vänder på hela steken o tar onödiga utvisningar.
Mvh Indianen!!!!
P.s Vinn idag har tyvärr tippat på er ikväll, men i dom övriga matcherna kan ni förlora. Helst nu på tisdag när ni möter oss i ett fullsatt Scandinavium.......
janersa: Då håller vi tummarna för att de tar sig till slutspel då. Skämt åsido. Jag kan se och förstå det som Wallin säger och jag tycker inte man behöver ha en helt episk grundserie, men jag vill se tendenser och framförallt linjer i spelet. Det tycker jag saknas kontinuerligt.
Mvh Indianen!!!!
P.s Vinn idag har tyvärr tippat på er ikväll, men i dom övriga matcherna kan ni förlora. Helst nu på tisdag när ni möter oss i ett fullsatt Scandinavium.......