Bengt: Absolut. Jag hade blivit vansinnig.:-)
Markus Seikola till FBK!
665451 · Nästa » Till forumet
Sv: Markus Seikola till FBK!
Dragan 2k:
Hehe, det sura vore väl om man trodde att han var helt klar och förväntade sig att han skulle spela kvällens match och sedan ser hur han glider ut i VFs dress. :)
Hehe, det sura vore väl om man trodde att han var helt klar och förväntade sig att han skulle spela kvällens match och sedan ser hur han glider ut i VFs dress. :)
Sv: Markus Seikola till FBK!
Dawidovski: Inget att be om ursäkt för. Tänkte mest så man inte blir superglad som FBKare över ett nyförvärv så är han klar för en annan klubb.
Fast ni har väl tjecker på gång enligt vad jag fått erfara.
Fast ni har väl tjecker på gång enligt vad jag fått erfara.
Sv: Markus Seikola till FBK!
Dragan 2k: Ok, jag ber om ursäkt dragan, då var jag helt fel ute, sorry mannen.
Sv: Markus Seikola till FBK!
Dawidovski: Du har väl läst hela ämnet där det framkommer att han är klar för Frölunda?