P.S Vi har 30biljetter och då blir det buss men troligen blir vi färre då alltså minibuss/bil D.S
Stockholms resa till Leksand
198123 · Nästa » Till forumet
Stockholms resa till Leksand
Jag m.fl har diskuterat lite om att göra en resa till Leksand från Stockholm den 22/2.
Det är en lördag kl 15.00 så inga vardagsursäkter nu!
Hoppas några kan hjälpa till och samorganisera en resa med antingen buss,minibuss eller bil!
Skicka ett privat-meddelande till Hanson eller mig om ni är intresserade (PÅ FBK FORUM) annars finns jag på mail:
[email protected]
Vi är själva inte så vana vid resor så hjälp behövs!
Det är en lördag kl 15.00 så inga vardagsursäkter nu!
Hoppas några kan hjälpa till och samorganisera en resa med antingen buss,minibuss eller bil!
Skicka ett privat-meddelande till Hanson eller mig om ni är intresserade (PÅ FBK FORUM) annars finns jag på mail:
[email protected]
Vi är själva inte så vana vid resor så hjälp behövs!
Länkar:
http://www.farjestadsbk.se
http://www.farjestadsbk.se