frölundaindian: man får ju hoppas på det för fbk kommer säkert att växa....=)
Hyvää Hyvää
225584 · Nästa » Till forumet
Sv: Hyvää Hyvää
ja ja, det kanske till och med är så att LIF vinner på Lördag, men............ tyvärr räcker inte det... bäst av 7!! nej mitt tips: 4-1(2) men skrällar har ju hänt förr :-)
Sv: Hyvää Hyvää
BJ: Ja, det är ju ett bra exempel på vad som kommer att hända. Men det är inte begränsat till det - och det menade väl bajenmattias också antar jag... ;-)
Sv: Hyvää Hyvää
gripen66:
Nja, det var mer en undran efter att ha läst bajenmattias' inlägg. "Sean i storform och sedan Karlberg och NIelesen snurra med erat försvar..". :-)
Nja, det var mer en undran efter att ha läst bajenmattias' inlägg. "Sean i storform och sedan Karlberg och NIelesen snurra med erat försvar..". :-)
Sv: Hyvää Hyvää
BJ: Nej, men kort och koncist... ;-)
Vi har fler spelare som kan göra mål än de om du nu inte trodde det. FBK har väl också fler än Hyvönen?
Vi har fler spelare som kan göra mål än de om du nu inte trodde det. FBK har väl också fler än Hyvönen?
Sv: Hyvää Hyvää
svanru:
Hoppas också att det går bra... Fast för Leksand då...
Tror vi kan överraska er med att vinna på Lördag!!!!
Sean i storform och sedan Karlberg och NIelesen snurra med erat försvar..
Leksand mot Semi!!
Hoppas också att det går bra... Fast för Leksand då...
Tror vi kan överraska er med att vinna på Lördag!!!!
Sean i storform och sedan Karlberg och NIelesen snurra med erat försvar..
Leksand mot Semi!!