Sv: Hyvää Hyvää
svanru:

Hoppas också att det går bra... Fast för Leksand då...

Tror vi kan överraska er med att vinna på Lördag!!!!

Sean i storform och sedan Karlberg och NIelesen snurra med erat försvar..

Leksand mot Semi!!