Jag säger bara fan va lågt MoDo!
« Föregående · 521536 Till forumet
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
knaskamilla: Jo, men det känns bara så fel! MoDo gör ju en riktigt smart sak. Men det är ett jävla "rävspel". Och det var ju Hinonte som provocerade fram bråket
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
MartinGerber:
Blablabla, yada yada. Du har fel. Om inte Chara hade börjat hade inte Hinote fortsatt.
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
Någon som vet hur disciplinnämdens beslut om hur lång Chara´s avstängning blir?
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
MartinGerber: Det mesta talar ju för att det blir en match eftersom det är det normala. Jag vet inte ens om det går till disciplinnämnd.
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
Dargor:
Chara? Är det du? Visste inte att du är så "bra" på svenska.
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
knaskamilla: Finns ju alltid snabb kurser att ta! har du testat nån själv?
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
knaskamilla: det är ju iaf mer en man kan bli av Modo och deras fans eviga gnäll!
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
NuMo:
Jag tror Chara var köpt av MoDo för att ta den där dumma fighten. (Ta det inte personligt, Dargor.)
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
knaskamilla: det kan säkert stämma jag vet inte! men Modo är det största gnälllaget i årets slutspel!
Sv: Jag säger bara fan va lågt MoDo!
knaskamilla: Kåberg kan väl ta och sätta in en fin fin tackling på Systrarna Sedin el Messias Näslund så dom inte reser sig på ett tag!
« Föregående · 521536
MartinGerber:
Jag förstår att du är bitter. Det var jag när Werna gick på Jämtins psykningar i slutspelet ifjol också. Man vill inte att ens lags spelare ska vara så korkade, så det blir liksom svårt att smälta.
Fast det var fortfarande Chara som började, iofs.