MIF - FBK
« Föregående · 316511 Till forumet
Sv: MIF - FBK
Fredrik: ja, utan tvekan den bästa publiksiffran. Men MIF-klacken var svag, vår klack lät betydligt mycket mer =) Trumman var ju bara trevlig, satte lite stuk på ramsorna ;)
En satans skön seger faktiskt, det snurrade ordentligt i MIF-zonen i den tredje...detta bådar gott inför DIF-matchen imorrn där vi har chans att dryga ut serieledningen till 9p (!)
Får för övrigt gratta Svanru till det korrekta tipset!
En satans skön seger faktiskt, det snurrade ordentligt i MIF-zonen i den tredje...detta bådar gott inför DIF-matchen imorrn där vi har chans att dryga ut serieledningen till 9p (!)
Får för övrigt gratta Svanru till det korrekta tipset!
« Föregående · 316511
Trots detta tror jag på FBK-seger, såklart. Men inte lika stor som de flesta andra tror.
3-5 slutar matchen.
Vi ska även vinna matchen på ståplats =)
Ser fram emot att bevittna ett snabbt och taggat FBK på plats imorrn...
FORZA FBK!!!!