Sibbe: Har de i fingertöpparna se
MIF - FBK
317505 · Nästa » Till forumet
Sv: MIF - FBK
Fredrik: ja, utan tvekan den bästa publiksiffran. Men MIF-klacken var svag, vår klack lät betydligt mycket mer =) Trumman var ju bara trevlig, satte lite stuk på ramsorna ;)
En satans skön seger faktiskt, det snurrade ordentligt i MIF-zonen i den tredje...detta bådar gott inför DIF-matchen imorrn där vi har chans att dryga ut serieledningen till 9p (!)
Får för övrigt gratta Svanru till det korrekta tipset!
En satans skön seger faktiskt, det snurrade ordentligt i MIF-zonen i den tredje...detta bådar gott inför DIF-matchen imorrn där vi har chans att dryga ut serieledningen till 9p (!)
Får för övrigt gratta Svanru till det korrekta tipset!
MIF - FBK
MIF ligger på 11:e plats i tabellen och förlorade senast hemma mot LHC med 4-1. FBK å andra sidan har vunnit 8 raka och har chansen på den nionde. Ändå känns det som om FBK kommer få svårt för MIF imorrn. MIF har den förmågan att försämra bra lag. Vi har sett det mot FBK förr, men även mot VF, HV och DIF.
Trots detta tror jag på FBK-seger, såklart. Men inte lika stor som de flesta andra tror.
3-5 slutar matchen.
Vi ska även vinna matchen på ståplats =)
Ser fram emot att bevittna ett snabbt och taggat FBK på plats imorrn...
FORZA FBK!!!!
Trots detta tror jag på FBK-seger, såklart. Men inte lika stor som de flesta andra tror.
3-5 slutar matchen.
Vi ska även vinna matchen på ståplats =)
Ser fram emot att bevittna ett snabbt och taggat FBK på plats imorrn...
FORZA FBK!!!!