Sebbe: Jag tror att FBK förlorade mer eller mindre medvetet för att slippa HV i kvarten!! VF-LIF vore väl spännande tänk så många slagsmål det skulle bli. Skämt åtsido Jag föredrar LIF i kvarten håller ni med
Modo eller LIF?
223817 · Nästa » Till forumet
Modo eller LIF?
Leksand vann med 2-1 över Södertälje efter STOR dramatik!
Då e alltså frågan: Modo eller Leksand?
Personligen ser jag hellre att FBK möter LIF, inte lika starka som Modo, men Leksand blir ju inte heller enkla.
Glöm INTE tv4 sporten nu! =)
Då e alltså frågan: Modo eller Leksand?
Personligen ser jag hellre att FBK möter LIF, inte lika starka som Modo, men Leksand blir ju inte heller enkla.
Glöm INTE tv4 sporten nu! =)