Modo eller LIF?
« Föregående · 223779 Till forumet
Sv: Modo eller LIF?
Sebbe: Jag tror att FBK förlorade mer eller mindre medvetet för att slippa HV i kvarten!! VF-LIF vore väl spännande tänk så många slagsmål det skulle bli. Skämt åtsido Jag föredrar LIF i kvarten håller ni med
« Föregående · 223779
Då e alltså frågan: Modo eller Leksand?
Personligen ser jag hellre att FBK möter LIF, inte lika starka som Modo, men Leksand blir ju inte heller enkla.
Glöm INTE tv4 sporten nu! =)