Morron trötta??
Vart är all folk här?? Jag har varit på alla andra gästböcker och kollat nu å där är chatten i full gång..

Ja, ni ligger väll hemma å njuter av gårdagens seger =)...
Eller laddar ni batterier till bussresan till Leksand??
Jag får väll chatta med motsåndar supporters då..=)

Alltid kul att reta dom!!