Morron trötta??
220395 · Nästa » Till forumet
Sv: Morron trötta??
Vargatjutet: Det är ju detta jag menar, FBK:arna är så vana vid segrar nu att man inte orkar bry sig. Man orkar inte ens chatta. Om några år har det där bekväma infogat sig, då slår dom andra till.
Morron trötta??
Vart är all folk här?? Jag har varit på alla andra gästböcker och kollat nu å där är chatten i full gång..
Ja, ni ligger väll hemma å njuter av gårdagens seger =)...
Eller laddar ni batterier till bussresan till Leksand??
Jag får väll chatta med motsåndar supporters då..=)
Alltid kul att reta dom!!
Ja, ni ligger väll hemma å njuter av gårdagens seger =)...
Eller laddar ni batterier till bussresan till Leksand??
Jag får väll chatta med motsåndar supporters då..=)
Alltid kul att reta dom!!
Det är trogna supporters det!!