Sv: Färjestad får skärpa sig!!!
Kändes jobbigt igår, redan vid deras första mål kände man klumpen i halsen.

Men än finns det ingen anledning att vara orolig, vi kommer att tillhöra toppen.

Fråga: vad hände i Kaltsituationen egentligen? Jag har hört checking from behind och Boarding.
Vem gav han sig på? Varför?