Sv: BIF-FBK
Ännu en seger, börjar se riktigt bra ut ju.
Måste även påpeka att Thomas Rhodin verkligen e på G. 5 mål på 3 matcher e inget dåligt facit, o ja tror det lär fortsätta så...
som tidigare nämnt: de nya klubborna verkar vara toppen, iaf för Rhodin :)