Sv: fbk-vf
danoj: Nästan rätt, mitt tips 3-4 ;-)

Det blir nog en grymt bra match, vi får hoppas på VF vinst ;-)

Förresten, hur svårt är det att få tag på biljetter i Lila arenan då?