Sv: fbk-vf
BORÅSINDIAN: Kommer just från matchen och jag kan hålla med om att ni förtjänade segern.
Fan va dåligt FBK spelade.
De var mer fart under skridskorna hos Frölunda.
Grattis till segern.

Men vi kommer igen på lördag.
FORZA FBK