Inlägg: 1375306
Svarskommentarer
Sv: Final 4
lu93rowa: GRATTIS FBK.
Men inte var detta nån serie man kommer att minnas, precis.
Ett underbetyg till svenska hockey. Är vi inte bättre än såhär?
Det klart att vi dränerats , av både NHL, AHL , KHL o eurepeiska ligor, men ändå? Måste nog hålla med Vimpel-gård, junisarna är i vissa fall bättre tränade, blir sämre i ES, de som stannar kvar. Vad är det för fel? ES-tränarna?
Jag vet inte.
Men inte var detta nån serie man kommer att minnas, precis.
Ett underbetyg till svenska hockey. Är vi inte bättre än såhär?
Det klart att vi dränerats , av både NHL, AHL , KHL o eurepeiska ligor, men ändå? Måste nog hålla med Vimpel-gård, junisarna är i vissa fall bättre tränade, blir sämre i ES, de som stannar kvar. Vad är det för fel? ES-tränarna?
Jag vet inte.
det var det sämsta lag jag sett..