Inlägg: 1375405
Svarskommentarer
Sv: Final 4
Svanru: Njaa, 3 poäng från Slutspel, är det jättteuselt? Om nu ES är rekordjämn, behöver det tyvärr inte betyda bra? Kan ju vara så att toppen blitt sämre, o närmat sig botten? Men visst, vi ses i höst, kan bara ´hoppas på bättre spel. FBK har väl redan aviserat bantad trupp, pga att NI är så bortskämda, o bara fyller hallen vid Final! :-)
Trevlig sömmar själv!!
Trevlig sömmar själv!!
Redigerad kommentar
zigge: Tack men om FBK är minst usla. Hur usla är då inte 11 och 12:an i ES :)
Ha en bra vår och en härlig sômmar så ses vi säkert nästa säsong då med nya favoriter till SM tecknet men jag lôvar att vi kommer att vara med där ôppe.