Tidig Seriefinal!
På lördag spelas den tidiga seriefinalen mellan FBK och HV 71 i LLA. Själv tror jag på fullsatt och hög spänning. Siffrorna blir till slut 3-2...matchen utpräglas av många chanser åt båda hållen men bra målvaktsspel av Wally och Liv håller nere siffrorna.

Mot serieledning säger jag.

Vad tror ni om matchen?