Rögle-FBK
hejsan, skulle Rögle och FBK mötts så tror iallafall jag att Rögle skulle vunnit. med typ 4-2.. Imorgon möter Rögle ert farmarlag Bo Fors Eklund. Då lär de ju vinna iallafall! ha det//hasse