Sv: MIF-FBK
Stark upphämtning efter en svag början. Trodde grabbarna hade fått nog av sånt. Men en pinne blev det i alla fall. Trodde helt klart att det var kört vis 4-0.

(Var kommer Rögle in i bilden?)