Sv: FBK - LIF
Sebbe: Är väl bara att gratulera.

Befarade att vi skulle bli bjudna på en riktig lektion, men vi tycks ha klarat oss med äran klart i behåll.

Och släkten är värst...Lundell...suck...jaa, tänk om han hållit denna klass när han gjorde sin andra sejour i LIF...