Sv: Scandinavium är öde
Klinth: Jag tror att detta är ett känsligt kapitel för frölundaiter. Dom vet att jag har rätt och skäms för detta. Jag håller med att klacken för liv med sina enformiga trummor men resten ( 11700)är lika tysta som i graven.