Sv: DIF-FBK
BJ: "känns de ju som våran ägodel"
Nja, drömma kan man ju alltid göra ;-)
Conny är ju värmlänning, men han betyder väldigt mycket för frölunda också, är ju kungförklarad i gbg, glömmer aldrig matchen mot malmö 89 då han förde upp oss i eliten igen.