Sv: DIF-FBK
easy: Bra tippat easy..... Verkar som om grabbarna var vakna hela matchen den här gången .... Men det är klart... med en gädda i vassen bakom hälarna väcker nog den tröttaste björn.... Kom ihåg att ni läste det ordspråket här först.... ;)