Inlägg: 1616284
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
Svanru: gick ju över förväntan detta.
PW kommer ut stort och räddar oss, många i laget behöver höja sig rejält tills på lördag , om så sker så har vi ändå
en ok chans att rubba detta Brynäs tror jag
Synd att J18 torskade ikväll mot just
Brynäs, men man kan inte få allt
PW kommer ut stort och räddar oss, många i laget behöver höja sig rejält tills på lördag , om så sker så har vi ändå
en ok chans att rubba detta Brynäs tror jag
Synd att J18 torskade ikväll mot just
Brynäs, men man kan inte få allt
eltifoso: Jag tror det blir oerhört tufft
Detta talar emot oss
1. Fanatisk publik som skriker efter blod
2. Domarna att de viker ner sig
3. Vår ojämnhet
4. Att vi står och sover i början, många mål mot oss i första minuten.
Detta är för oss
1. Vi gillar älgar