Inlägg: 1616817
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso: Ingen vidare första period i j18matchen
Brynäs har ledningen med 4-1 och vann väl dessutom första drabbningen, tuffa papper..
Brynäs har ledningen med 4-1 och vann väl dessutom första drabbningen, tuffa papper..
Om några timmar är det ännu en tuff match som väntar för seniorerna! Mångfaldiga svenska mästarna Brynäs står för motståndet och har gjort det bra i de inledande matcherna
Bara små marginaler och fru Fortuna som gjort att vi råkar leda med 3-0
Det mesta talar väl för att det vänder idag, särskilt när man läser Brynäs egna uttalanden om att de ska kriga som bara den, huvvaligen blir riktigt tufft ikväll igen
Utgångstipset får bli 1-5
Men då har vi ändå helt ok läge kvar i serien med en 3-1 ledning
Ikväll borde ju Brynäs visa sin revanschlust och klass som de pratar så om
Några timmar kvar