Svanru: Fan vad ni baissar era chanser hela tiden. Ni leder med 3-1, chansen att vi vänder är minimal.
Inlägg: 1617214
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
Zappaholic:Haha, Svanru's märke är väl att han hela tiden baissar ned - inge svårt att ta Golf-sommar då, om o när de händer. :-) FBK är ALDRIG ofarliga i Slutspel, har en förmåga att tagga upp då - men jag tror inte de riktigt räcker för Guldet i år? Men Final kan det ju bli. Schtaan ser starka ut - eller ska Växjö fortsätta överraska? De har dock ingen Slutspelsvana, det talar emot ett annars MKT starkt lag.