eltifoso:håller helt med trots grusat spelarbås och zebror som gör allt för jävleiterna. Att vi skulle gå till slutspel är en fantastisk överaskning efter denna säsong. Nu får vi slicka såren och hoppas att nästa säsong blir roligare
Inlägg: 1617545
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
Svanru: Domarna gör allt för Brynäs??? Ser du matchen? Har du sett någon match? Tvivlar på det!