Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1617682
Svarskommentarer
Sv: Kul men.....
eltifoso:
Har väl aldrig påstått att vi skall spela slutspel denna säsong , vi har gjort det jävligt bra med vårt relativt tunna spelarmaterial. Så det så. Grattis , ni var bättre över 5 matcher men jag hatar er ändå.
Har väl aldrig påstått att vi skall spela slutspel denna säsong , vi har gjort det jävligt bra med vårt relativt tunna spelarmaterial. Så det så. Grattis , ni var bättre över 5 matcher men jag hatar er ändå.
+ 1
Hatten av!
Nu är varje eventuell seger en skön bonus och vi har dessutom kämpat till oss ytterligare två hemmamatcher, de pengarna kan behövas för att få fram ännu mer duktiga spelare och ledare
Hur gick det gör Leksand igår då, såg inte av M74 så mycket..